8 september 2011

Fotoprojekt, dag 8


En favoritbild

Jag har säkert en del gamla favoriter, men jag valde en ny. Den här tog jag i skymningen vid villan i måndags. Det kändes som jag fick ännu en sommardag till skänks. Jag åkte dit efter jobbet för att hämta mina kvarglömda nycklar. Sen stannade jag där i flera timmar, bonus en helt vanlig måndagkväll! Jag lagade "snabbmat" (stekt squash och korv) som jag åt utomhus i ärmlös topp i solen. Sen satt jag ganska länge och läste kursbok i solen. Gick in och lade mig på soffan när det blev svalare, läste och sov en skvätt. Blev bjuden på kvällste hos min systers familj i grannstugan. Gick en sista tur ner till stranden, fotade och åkte hem.

Detta en dag då jag hunnit med ett frissabesök och en kort träff med en barndomsvän och hennes lilla dotter. Man hinner så mycket en datorfri dag! :)

Inga kommentarer: