7 september 2011

Höst!


Jag har inte börjat sörja hösten ännu, det har varit ganska fint väder ännu och på nåt sätt är det alltid skönt att börja med rutinerna igen. Men i morse slog det mej- det blir kallare! Det vara bara +10 och massor med kondens på bilrutorna.

Då insåg jag att vi hann bara säga "oj, är det redan augusti" så blev det september. Snart är det nattfrost och kalla vindar. Jag letade efter en trist gråvinter bild, men hade svårt att hitta nån. Ifjol tog jag inte en enda bild i november, det säger väl en del. Den här bilden är tagen på juldagen kl 13, dvs det ljusaste det blir den tiden? Skönt att veta att det samtidigt är en av årets allra mörkaste dagar.

Nästan alla andra vinterbilder jag har visar annars blå himmel och gnistrande snö. Borde kanske börja fota verkligheten... ;)

Inga kommentarer: