19 september 2010

Längtar!


Om två veckor åker vi till Stockholm, eller snarare vi är redan där! Me like! Vi ska springa i Hagaparken, dock kom ett litet "bakslag" då vi fick veta att vi inte får springa tillsammans. De har dessutom ordnat tidtabellen så att K startar först och jag får lubba iväg innan han är i mål. Men vi får väl heja på varann varsin gång, jag när han startar och han när jag kommer i mål. Om vi alls ser varann, det kommer att vara några tusen löpare på plats.

Sen har vi en rolig kväll som belöning. Vi ska se Sissela Kyles egen show på Rival vid Mariatorget. Det kommer säkert att bli superroligt och dessutom fascinerande att se henne hålla i en hel föreställning själv.

Sen har vi två oplanerade dagar kvar. Jag skulle gärna göra ett besök på Gondolen vid Katarinahissen, men vet inte om vi är tillräckligt flashiga för det. Kanske vi duger till att visa oss där en måndag?

Inte nog med det. Fyra veckor senare ska vi besöka vår egen huvudstad. Jag ska på kurs fredag-lördag och K ska jobba på huvudkontoret på fredagen. Sen ska vi se på stan och mysa på hotell.

Lite mer än vardagslyx kanske, men jag tycker vi är värda det. :)

Och på tal om Stockholm så var de här bland de vackraste foton jag sett.

1 kommentar:

Lille A sa...

Ack ja, den som finge komma med! Ni kan ju sponsra mej som hejarklack! Jag springer ju inte så jag har god tid att heja på båda!!! Fundera på saken ;)