24 april 2014

Jeansfest!



Jag plockade ner påsen med fyra par alldeles för små jeans och ett par som nästan funkade. Undanplockade redan långt innan jag blev gravid då jag blev så trött på att ha en hel hög med byxor men bara få som passade.

Nu däremot gick alla att knäppa! Tre av dem satt ändå inte bra så de får åka upp i skåpet och bida sin tid. För den tiden kommer. Ska komma! Bara förkylningen tar slut och jag kan börja springa igen... Och träna lite mera... Och äta lite bättre... ;) Två par "nya" jeans fick jag ju och alldeles gratis var de.

Jag firade med fruktsallad istället för den choklad jag var sugen på. Dock smulade jag ner ett digestivekex bland äppel- och bananbitarna och det visade sig vara riktigt lyckat. Det hela började ju nästan smaka som en kaka.

Inga kommentarer: