28 augusti 2011

Härlig stank!


Jag sitter här och luktar illa. Och jag njuter av det! Jag har nämligen varit ute på den första löprundan på säkert en månad. Dessutom var min tröja inte speciellt fräsch när jag började heller. Den åker i tvätten alldeles strax. Dessutom lade jag inte på mig världens bästa deo i morse då jag vaknade i sommarstugan och hade glömt packa med min vanliga. Hittade bara en gammal, den har säkert frusit och tinat många vintrar och vårar redan :)

Så att. Det blir riktigt bra med bastu och dusch nu. Och framförallt känns det underbart att vara igång igen, efter en tid med sjuk fot följt av en dryg vecka med ordentlig förkylning. Jag var faktiskt förvånad att jag kunde springa nästan hela vägen (3,2 km) idag. Sen gick vi en lite kortare runda med hunden och då sprang vi också lite. Så sammanlagt har jag nog sprungit minst 3,5 km idag även om det inte var i ett sträck. Och i förrgår var jag på gym. Heja! :)

2 kommentarer:

Helena i Ljungsbro sa...

Bra jobbat!

Fru Tallund sa...

Det tycker jag också! Jag trodde inte jag skulle orka nåt alls, efter så många veckors paus.