12 april 2013

Äntligen Camilla Lundsten!

Jag har länge spanat in boken "Äntligen jag!" av Camilla Lundsten. En fylleribok om barnets första år. Det är något med bilderna som påminner om min egen barndom, klara tydliga djurbilder som är glada och söta och inte så naturtrogna. Frågorna är också lite skojigare formulerade och mer avslappnade än vad jag sett förr.








 
Och vissa frågor är väldigt moderna. :)


Barndom! :)


 Så jag beställde den. Samtidigt köpte jag också tre pekböcker på samma tema. Jag hoppas att inte vår bebis kommer att hata Lillefant... För sen slirade jag till och beställde ett pussel också. Det kanske kan bli för mycket av det goda....


För nu skulle jag ju också vilja ha några av de söta plaggen från Lindex också....

Kanske ett lejon? Det måste ju inte vara elefanten... ;)

4 kommentarer:

maria sa...

Fin! Jag har lite dåligt samvete för A:s bok, det fylldes i väldigt duktigt under de första tre veckorna, men sen har det varit lite sådär... tyvärr.

maria sa...

Sen finns det också böcker för de som just fått barnbarn, sådana köpte vi och gav bort och hoppas få tillbaka ifyllda i nåt skede (har ingen aning om hur det ligger till med ifyllandet där heller...:)

Fru Tallund sa...

Det är väl nog en åkomma som drabbar den här typen av böcker. Borde ligga framme väldigt synlig!

lille A sa...

Jättefina böcker! Så härliga bilder! Lindexkläderna va åxå fina! Precis som Bamsekläderna kunde de finnas i större storlek..
Ha framme boken bara så lyckas du nog. Själv tyckte jag man lyckades rätt bra m ettan, sen m tvåan blev d lite si o så... Vi ha åxå gett bort 2 far-o morföräldraböcker men j tror de fortf e tomma...