19 oktober 2013

Mysljus för hösten

Jag fick doftljus från Airwick att "buzza". Två vardera av dofterna Björnbär och fikon samt Glögg, äpple och kanel. Det som är speciellt med ljusen är att de har en inbyggd lampa som skiftar färg medan ljuset brinner. Ljuset på bilden är det med glöggdoften. Björnbärsljuset har ett lite annat mönster. Klicka på länken ovan!

Jag tycker doften är lagom stark och båda ljusen doftar gott. Det är ju inte alltid en självklarhet då det gäller doftljus.

Den enda invändningen jag har är kanske den där lampgrejen. Visst är det fint med färgerna, men det känns ändå lite tveksamt med ett batteri i samband med ett levande ljus. Kanske inte för säkerheten utan för att ljuset brinner i sig. Men nån gång kan man väl ha det också.

Buzzador är en möjlighet att få olika produkter hemskickade för att få prova, recensera och i vissa fall dela ut produktprover åt vänner och andra man träffar. Jag har hittills fått buzza tandkräm, hundmat, hudvårdsprodukter och de här ljusen. Det är gratis att vara med och man förbinder sig inte till nånting (utom att recensera de produkter man vill ta emot). Den intresserade kan gärna följa den här länken så framgår det att det är jag som har bjudit in dig.

Inga kommentarer: