14 maj 2010

Sommarlyx

Jag unnade mig själv att vara lite extravagant på kryssningen igår. Det var en billig kryssning och vi åt det billigaste och köpte ganska lite godis och ingen sprit (utom några presenter). Istället köpte jag en ny parfym som jag inte alls behövde. Jag har en ganska oanvänd som jag köpte enkom till bröllopet i mars och bara använt några få gånger sen dess. Dessutom har jag kvar den föregående också.

Men den här doftade så somrigt så somrigt. Escadas Marine Groove. Ibland måste man få. Jag smockade till och köpte body lotion också och fick på det viset en väska på köpet. Ganska onödigt eftersom jag inte ens vet om jag gillar väskan. Nåja, gjort är gjort och nu ska jag bara njuta av "en söt och pikant doft med tropiska frukter i perfekt harmoni med röda vinbär" eller "a blend of fruity overtones and floral undertones creating a fresh, modern fragrance that evokes the spirit of summer".


Inga kommentarer: