24 augusti 2010

Music, music, music?

Var en snabbis och tittade på mp3-spelare idag, men de hade inte den jag hade spanat in och jag var för trött för att fundera. Köpte nya batterier till den gamla istället, men skulle vilja ha en med skärm för att lättare kunna byta låtar. Den jag har nu är mycket enkel, rymmer lite och man kan bara byta till nästa och nästa och nästa låt... liksom.... Alltså hoppa fram en låt i gången.

Borde göra blandade grupper med låtar för jogging, gymträning och kanske avslappning. Jooo, avslappning i massagestolarna när de kör med Suomipop.

Det sista har jag koll på, Jack Johnson funkar alltid! Men vad finns det för lämpliga, braiga låtar för lätt jogging och framförallt för styrketräning?

Köpte en skiva på cdon för en tid sen, nåt om powerträning, men den var datorskyddad och jag får nog inte rum med hela skivan i en mp3-spelare hur jag än pressar... :)

Förslag mottages med tacksamhet!

Inga kommentarer: