8 februari 2011

Utlottning!


Alla bloggare med självaktning verkar ha tävlingar med jämna mellanrum. Nu ska jag också ha det. Här är ju konkurensen inte stenhård heller.

Priset är en cd-bok. "Svartvintern" av Marianne Cederwall. En trevlig, småmysig bok, med två olika uppläsare; Susanne Alfvengren som läser på gotländska (huvudpersonen är gotlänning) och Gun Olofsson som läser på norrländska (eftersom boken utspelar sig i Norrland). Lite hackigt kan det kännas först när två personer turas om, det är bara norrlänningarnas repliker som sägs på norrländska, men samtidigt är det så charmigt.

Läs mer om ljudboken HÄR.

Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar ;) Vinnaren får boken med posten- eller i handen beroende på...

EDIT: Man borde kanske ha ett slutdatum också. Vad sägs om att dra lott på vändagen 14.2? Jåpp, så får det bli!

6 kommentarer:

Lille A sa...

Äntligen en tävling där man kan ha en viss chans att vinna åtminstone! Man orkar ju inte ens delta när det står "297 kommentarer"... Verkar vara en småmysig bok, passar bra!

Fru Tallund sa...

Hittills är du klar vinnare, men vi ska hoppas att det kommer nån fler så det blir lite spännande :)

Fifi sa...

Fifi kommenterar för att höja spänningen. Jag skulle jättegärna vinna ljudboken för vi har en Lapplandsresa coming up!

Sette sa...

Jag kan åxå vara me på ett hörn..läser ofta din blogg..men tyvärr dålig på och komentera!Hälsningar Sette från åbo(din man ,jocke, marina vet vem jag är;)))Hälsa till dom åxå:)

Unknown sa...

Det var ju trevligt. Jag har läst de tidigare böckerna och gillat dem skarpt. Jag har fått höra att den här håller stilen :-) Så jag vill också vara med!!

Fru Tallund sa...

Kul med lite fler deltagare! :)