1 november 2010

Goda tankar


...men samtidigt ett varnande finger!

En helg borta med mycket bilkörning blir lätt en helg med mycket godis... Så även denna. Dessutom har vi ätit supergod mat. Men mat måste man ju få äta ;)

Den här hösten har jag varit ganska flitig på gymmet och i början sprang jag ju lite. Men nu kommer jag inte ifrån det att många byxor sitter tight. Det är nog dags att tänka lite på intaget igen. Eller var nu felet är. Det är till och med så att jag hoppas att jag skulle vara gravid så jag skulle vara förlåten, men så är det inte ;)

Men ändå. Jag sätter in bildbevis av jeansen jag hade på mig igår. Bortsett från att det måste vara nåt fel på storleksangivelsen, så är det ändå nåt att vara stolt över. Jag har haft byxor med en sexa som slutsiffra också...

Fortsätt åt rätt håll nu bara! :)

Inga kommentarer: