9 november 2010

Målfoto


Hittade målgången i Topploppet på nätet. Hade glömt att leta. Tog en skärmdump emedan jag inte har lust att visa filmen. Den som söker han letar... :)

Tiden var 33:07 på 5 km och placeringen 745 av 1290. Egentligen är det inte så dåligt, med tanke på att det var mitt första lopp, men jag kände ju att jag sprang bättre än nånsin förr tack vare stödet av alla runtomkring och av alla som hejade vid banan. Man liksom drogs med. Men i början var det trångt så vi fick gå ganska länge innan det gick att börja springa. Det stör lite, hade varit kul att få en rekordtid i ett riktigt lopp.

Sen dess (2.10) har jag knappt sprungit alls. Bara några kortare sträckor på löpbandet på gymmet. Men om inte förr så i vår igen. Då ska jag nog krypa in under halvtimmen, så det så! :)

Inga kommentarer: