22 juli 2012

Personlig tränare!?


Fick ett brev från min arbetsgivare för några veckor sedan. Jag trodde det var kalleles till första mötet efter semestern, men blev glatt överraskad när det gällde att jag får vara med i en träninggrupp som arbetsgivaren står för. Två personliga tränare som först ska ha enskilt samtal med var och en och sen lägga upp program. Sen blir det antagligen gemensamma träningstillfällen. Samma service som en riktigt riktigt Personlig tränare kommer det knappast att bli, men alltid något och det kostar gratis. :)

Dessutom kan det vara bra att ha nån utomstående att rapportera till som lite barskt kan påpeka att jag borde skärpa mig! Fit, fin och förti- here I come. :)

4 kommentarer:

maria sa...

det låter ju helt superlyxigt! vad kul att du blev tillfrågad! och lycka till :) det där skulle jag också behöva - ja, kanske inte en pt, jag skulle väl börja gråta när pt.n ropar för mycket åt mig - men någon som man är "ansvarig" inför, så att man verkligen kommer sig iväg till gymmet...

Fru Tallund sa...

Jag tror inte det blir så mycket ropande för oss heller. Vi kommer att vara många i olika form, ålder och fason så det blir inte så personligt, men alltid något. :) Själva programmet tror jag blir anpassat enligt var och en och ens personliga mål och önskemål, men sen får man nog se till att träna själv. Men jag tycker det ska bli jätteintressant!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.