12 juli 2012

Sammandrag


Det har varit lite klent med bloggandet på sistone så jag kör en uppdatering i punktform:
  • Har övat teater i princip varje kväll sen midsommar. I förrgår genrep i våldsamt ösregn, igår premiär med bara lite regn i början av första akten.
  • Trädgården spirar och gror. Vi har ätit rädisor, ruccola, sallat och mangold.
  • Arbtesrummet har inte genomgått någon större förvandling, små små steg bara.
  • Slutarbetet går också framåt med små myrsteg. När jag äntligen fick mer tid och ork fick Mannen semester, det var inte så lyckad kombination...
  • Löpningen går framåt, därav bilden. Idag sprang jag 6 km i ny reatröja i nästan samma färg som shortsen på bilden, piggt! I förrgår sprang jag 3,2 km på ny rekordtid. :)
  • Ljudboken Niceville tog slut i natt då jag inte kunde sova. En bok jag verkligen kan rekommendera. Känns hemskt med så mycket diskriminering så nära inpå som 1960-talet, samtidigt som en hel del fortfarande finns kvar. Men framförallt är det en väldigt mysig bok, inte så allvarsam som den låter.
  • Fotomapparna i datorn är fulla med bilder jag tagit enkom för bloggen, men jag orkar inte riktig...
Trevlig fortsättning på sommaren alla läsare! Känns lite jobbigt att halva juli snart gått också. Vart tar tiden vägen??

Inga kommentarer: