17 oktober 2012

Citron och ingefära


Bara för att det inte ska se ut som om mitt liv bara handlar om träning och nyttiga maträtter (länge sen jag bloggat om mat nu!) måste jag berätta om mitt senaste beroende. Marabous mörka choklad with sparks of lemon and a hint of ginger. Jag fick en platta av min syster i lördags och det finns ännu lite kvar, så helt nere i träsket är jag inte.

Jag tog just en liten bit, men var tvungen att gå tillbaka nästan genast för att hämta mer. Nåja, sämre laster än mörk choklad kan man ha. Den är dessutom så pass mäktig så jag klarar inte av att äta mycket i gången. Men gott är det!

1 kommentar:

maria sa...

sv. jodu, om man jämför mm nu med mm för 10 år sen så har vi nog kommit hästlängder! visst kunde man fynda även då, men nu tex så har vi ju likadana saker som kostar skjortan i inredningsbutiker, som vi säljer för en liten, liten slant. så absolut värt att ta en titt hos oss om man hittar nåt i tex säde som man känner att man måste ha - har vi det också så sparar man ju en god peng!