11 september 2013

Premiär!


Nu har jag äntligen fått fixat så att jag kan blogga från surfplattan,  men det finns vissa problem, jag ser t ex inte vad jag skriver eftersom texten göms bakom det uppoppande tangentbordet.  Kanske det går att lösa. Fotot är också taget med plattan och så hårt redigerat att man inte ser hur dåligt det är. :) Det jag ser framför mig då jag ligger kvar i sängen efter amningen.

Har inte så mycket mer att säga just nu, ville bara testa om det går. Kommer nog inte att skriva några långa inlägg härifrån eftersom jag skriver så många fel med minitangenterna. Nackdelen med att ha en liten surfplatta. Men det finns ju folk som bloggar från mobilen också.

Det första problemet löste jag genom att svänga plattan i höjdläge men då blev knapparna också ännu mindre... Ja ja, i-landsproblem, verkligen.

Inga kommentarer: