18 juni 2014

Metaspam!

Jag har under en längre tid fått spamkommentarer i min blogg. Folk (?) som har skrivit på engelska hur mycket de gillar min blogg och hur de älskar att läsa mina fantastiska inlägg. Speciellt inlägg som knappt innehåller nån text alls verkar vara givande.

Lyckligtvis publiceras inte dessa "kommentarer" utan kommer bara till min mailbox, alltid med en länk jag ska klicka på. Men tänk, jag bara raderar. Det sista i raden var ju nästan lite komiskt. Ett spam som frågar om jag besväras av spam. Jodå. Dej tror jag jättemycket på. På din länk vill jag klicka. Jåå!

Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was curious about your situation; we have created some nice methods and we are looking to swap methods with others, please shoot me an e-mail if interested.

Inga kommentarer: