21 juli 2014

Ettårsfotografering


Idag fotade vi den nyblivna ettåringen. Med "vi" menar jag äldsta bonusdottern. Jag knäppte bilderna av alla fyra syskonen tillsammans, men det var hennes kamera och hennes inställningar. Lite krävande då jag måste stå på ett ben för att balansera reflektorskärmen (?) med det andra benet... :) 

Bilden ovan är en av E:s bilder men med min redigering. Från början var bilden stående och det var mycket grus nedanför. Tycker om att ha sonapågen i nederkant och väg som leder bort bakom honom. Jag föreslog att vi skulle fota på "vår" ängsväg där vi promenerar med hund och barn så gott som dagligen.

Har tänkt mig att publicera bilder av Noa mer i den här stilen från och med nu, lite mera "hemliga".

STORT TACK till E som tog alla fina bilder och också till I och T som poserade snällt och fint och hjälpte till med diverse skärmar och stuff.

Inga kommentarer: