18 december 2011

Man har väl rätt att ändra sig?



Jag trodde aldrig jag skulle skaffa mig ett par Uggs och nu har jag i princip två par. Jag har däremot inte betalat mycket för dem. De ljusa, utestövlarna köpte jag i somras (?) i en nyflyttad skoaffär. De kostade en tia, det fanns några enstaka par av olika modeller, inte två par likadana. Förmodligen nåt gammalt lager de ville bli av med.

Sen har jag gått och sneglat på varma innetofflor eftersom vi har kalla golv och jag har nött hål på flera par yllesockor redan. De har kostat kring 20 euro och det tycker jag är väl mycket. Jag hade tänkt vänta till mellandagsrean, men så ramlade jag över dessa på Tokmanni i Ideapark för 9,95 och de har varit supersköna.

Utestövlarna kommer jag inte att nöta så fort, jag tycker fortfarande att de är lite fåniga, de är definitiv inget att promenera långt med med dåliga fötter. Däremot är de väldigt behändiga att bara hoppa i.

Inga kommentarer: