8 mars 2014

8. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare…



Jag gör pinan kort. Jag tyckte det var rent obehagligt att fundera på vem jag skulle vilja vara otrogen med (sort of). Men tänkte att jag ska väl ändå svara nåt. Bildgooglade på några favoriter (rent författarmässigt), en hade jag tydligen inte sett på bild förr för han var verkligen "nej usch". Men sen kom jag på att Jens Lapidus faktiskt är riktigt snygg. Så jag svarar honom. Även om jag helst inte skulle svara nåt alls. Kanske är det lite postgraviditetsöverkänslighet (långt ord!) som gör att jag tycker det är lite extra obehagligt. Men att hångla med nån annan än min man har jag inga som helst planer på. Men om nån frågar vilken författare som är snyggast svarar jag Jens. :)

Listan hittade jag här om nån undrar.

Inga kommentarer: