25 januari 2012

Ännu en motionsvecka

Tja, förra veckan blev (igen) mest en massa promenader. Men som sagt, alltid något. Och jag försökte få ihop till över 30 minuter om jag inte gjorde nåt annat. Veckan började ju bra i alla fall.

16. Promenad 20 minuter på morgonen,gym med 20 minuter jogg, 30 minuter nacke-axlar-rygg-gympa och 15 minuters helvetisk maggympa. Sen ytterligare 20 minuter promenad. Bra med hund!

17. Promenad 45 minuter med mamma på förmiddagen :) (håltimme)

18. Promenad 30 minuter

19. Promenad 30 minuter

20. Kurs i Helsingfors, blev ingen annan motion en att ta sig till och från och ut på lunch. Sammanlagt traskade jag mer än 30 minuter, men det känns inte som motion direkt.

21. Samma som ovan, men småjogg redan på morgonen pga försenad buss. Lite mer vandrande och shopping på stan.

22. Fortfarande i huvudstaden, lite mer stadsvandring och sen flera timmars lufsande på resemässan.

Dessutom flippade jag ur lite med tårtätande på söndag (det var till och med jag som köpte den, men jag bjöd ett 84-årigt födelsedagsbarn så det må vara hänt) och onödigt mycket chokladätande. Varför måste släktingar ge en choko bara för att man ses? Nya tag denna vecka, även om det inte ser så bra ut hittills och det är redan onsdag...

Inga kommentarer: