28 januari 2012

Reashoppade i matbutiken

Urk, jag har varit dålig på att blogga. Ensidigt och kanske intressant bara för mig själv. Ska ta mig i kragen... Det klumpar lätt ihop sig och blir flera inlägg på samma dag när det väl blir nåt.

Hur som helst. Jag har en del bilder i kameran. Tagna för att dela i bloggen. Först ut är några plagg jag köpte på rea för några veckor sen i affären där vi oftast handlar mat. Affär, stormarknad, varuhus? Det känns så avslappnat då man inte letar efter något egentligen, utan bara hittar. Det blev en kofta, visserligen i akryl som jag brukar undvika, men fin och skön och redan välanvänd. Under den hänger en grå t-shirt/tröja i stretchmaterial. Kanske inte passar så bra ihop, mest för att koftan skulle "synas" lite bättre. Den är inte så "kavajig" som den ser ut på bilden. Till slut en träningstopp från Kiira Korpi, finsk konståkerska med eget klädmärke tydligen.





3 kommentarer:

maria sa...

men vad säger du?! är inte mm er number one matbutik?! :D
ps. jobbar morgon må-to o lördag kväll. ifall nåt skulle passa din tidtabell...

Fru Tallund sa...

Tyvärr inte, men god tvåa! :) Nå egentligen är inte CM nr 1 heller, vi har en mindre ännu närmare, men där finns inga kläder.

Har faktiskt tänkt kontakta dig för att "stämma träff" riktigt på riktigt, för det tycks ju inte funka annars. Men nu vet jag inte hur min vecka ser ut riktigt. Har extrajobb och ska försöka få mitt skrivjobb gjort också, så jag kanske inte ens kommer hem till nätterna.

maria sa...

ingen panik! månne vi nu inte ska lyckas träffas nångång nånstans :)