15 januari 2012

Ny motionsvecka



Jag skulle ju ha mitt lilla projekt och ändå har jag glömt vad jag gjort. Eller i alla fall om och när jag promenerat. Men på det sättet har jag varit duktig att de dagar jag inte gjort nåt annat har jag sett till att promenera mer än en halvtimme.

9.   Gym, ca 60 minuter, provade ett nytt gym, promenad??
10. Promenad 50 minuter
11. Hularing (1,5 kg) 10 minuter, 45 minuter hantelträning
      (kanske ingen promenad?)
12. Snöskottning 20 minuter, 20 minuter promenad
13. 50 minuter promenad i snöyra och hagel :)
14. Promenader 60 + 20 minuter
15. Promenader 65 + 20 minuter

Inte så mycket mer än promenader, men jag har i alla fall rört på mig. Imorgon börjar en helt ny vecka!

Jag gillar bildtexten. Det går att ändra på dåliga vanor, jag har till exempel ätit väldigt lite "onyttigt" denna vecka. Mitt mål är knappast att se ut som Jillian Michaels, men lite mer vältränad ska jag baske mig bli! :)

Inga kommentarer: