2 april 2012

Purina One

(Klicka på bilden)
Idag fick jag hem mitt Buzzadorpaket med hundmat av hög kvalitet. Eftersom Selma inte är så kräsen har hon aldrig fått fin "djuraffärsmat" utan det billigaste från mataffären. Den här påsen blev hon nyfiken på och när jag öppnade den och hällde ut lite på golvet glufsade hon i sig som om det var godis. Jag hällde resten i matskålen och hon gick genast och åt upp allt.

Jag har fått två 3 kg:s påsar åt Selma och sju provpåsar. Så om nån hundägare jag inte kommer att tänka på vill ha en påse är det bara att säga till. Nån jag träffar alltså, jag ids inte börja posta. Eller så kan vi träffas för att  du ska få en påse. :)

Idag fyllde jag i en ny ansökan för pizzasmakprovning. Speciellt K håller tummarna. :)

Den som vill veta mer om buzzador kan klicka HÄR. Vill du gå med kan du gärna be mej värva dig, så får jag extrapoäng. ;)

2 kommentarer:

Lille A sa...

Grannen nästnästnäst dörrs får också dessa buzzadorpaket så vi fick åxå en hundpåse. Hur nu den ska räcka till våra glupitrattar... kanske vi måst råkas så vi får en till...?!

Fru Tallund sa...

Det kan ni få!