14 november 2009

Ännu en blogg

Jag skrev tidigare på bloggen.fi men efter att den blev totalförvandlad har jag varken orkat skriva nåt i den nya eller flytta över mina gamla inlägg. Nån gång vill jag ändå spara dem.

Istället bestämde jag mig för att börja från början här på blogspot där jag varit tidigare. Det passar bra att byta "hem" nu då jag sålt min lägenhet och flyttat in i ett nybyggt hus med min underbara K, samt E, I och T.

Fru är jag inte riktigt ännu, men tyckte ändå det var tillåtet att kalla mig det några månader för tidigt. Namnet på huset är rätt, dock inte mitt eget, varken nu eller senare... :)

Ska leta efter kameran nu och fota vår nypimpade toalett. Sen ska vi plocka in hyllor och korgar i städskrubben och få ordning på den. Imorgon ska vi se om vi klarar av att installera nytt tvättställ med både över och underskåp i badrummet.

Det tar sig!

Fotot vid bloggrubriken är taget 3.11 2009

Inga kommentarer: