24 november 2009

Jag gillar min nya by!

Idag har jag gymmat och ökat på tiden på löpbandet (inte mycket i minuter, men en hel del i procent). Tyckte jag förtjänade nåt gott, när jag dessutom ska vara ensam hemma hela kvällen.


Det får ju ändå inte bli för mycket- då äter man ju upp hela gymträningen. Jag valde nötter och mandlar med chokladöverdrag. Det låter ju i alla fall liiiite nyttigare än godis.

Sen kom jag till kassan. Där delade de ut en gratis chipspåse till alla som ville ha. 300 g Estrellachips med pansalt. Datumet går ut idag. Man borde ju inte äta chips och jag ska definitivt INTE äta hela påsen, men jag gillar själva grejen. I min förra by, som jag gillade på många sätt, skulle de sälja påsen flera veckor ännu med 30% rabatt...


En affär som ger bort saker på sista förbrukningsdagen är jag gärna stamkund hos!

Inga kommentarer: