6 februari 2010

Snart skummar det!


Jag har fått mitt första Buzzador-paket. Jag har fått en flaska Dove visiblecare Reniewing duschcréme. Och dessutom 12 små flaskor (ändå 55 ml) att dela ut åt vänner och bekanta. Men först ska jag testa duschcrémen en tid själv för att kunna sprida det Goda Budskapet. Jag kommer alltså att framstå som en Dovemissionär den närmaste tiden. :)

Men det krävs ju att den är bra då förstås! Jag kommer inte att ljuga för sakens skull. Sen ska jag rapportera vad jag tyckte på nätsidan och så har jag gjort mitt för den här gången. Det låter ju inte alltför invecklat. Dessutom tycker jag om Dove's sätt att göra reklam, de tar ställning i "skönhetsfrågor" och anti-anorexi som inget annat företag (vad jag sett). Visst kan det tyckas vara "politiskt korrekt", men ändå- ingen annan gör det!

Nu ska jag svettas ut min migrän en stund till, det börjar reda upp sig, och sedan ta en skummande dusch.

Inga kommentarer: