26 augusti 2013

Fotobok

Jag har börjat med en fotobok åt Noa. Det kommer nog att finnas bilder av andra än han i boken, men den kommer att handla om hans liv. Medan vi höll på och byggde startade jag en fotobok och plockade in bilder i den vartefter. Jag tror det är mycket lättare än att sitta och plocka in ett helt år sen. Åtminstone för mig. Jag har i alla fall sju veckor att komma ikapp.

Bilden längst till vänster är pärmen, men den kan ju ändra ännu. Längst till höger är en sida  med foton från hans "hela veckor"-dagar. Med början från dagen då han föddes till fyra veckor, på följande sida fortsätter det (inte i bild, den var inte klar). Ett ganska lagom projekt mellan amningarna, jag hinner kanske göra en sida innan jag behövs nån annanstans. :)

Det är ju också ett sätt att minnas tillbaka lite. Fast han bara funnits i sju veckor ännu är det mycket som har förändrats. Både i utseende, beteende och rutiner.

Inga kommentarer: