25 augusti 2013

Ljuvligt sköna söndag!

Kopp från Indiska, bullar hembakta, assietten en present (skulle gärna få en till...)
Vad roligt att jag hade fel. Solskensdagarna var inte slut ännu. Idag har det varit bästa sommarvärmen och jättemysigt i solen. Jag som sällan har tålamod att sitta ute i solen och/eller får för varmt spenderade 4 timmar på vår altan. Jag hann både äta lunch, amma flera gånger, vagga sonen till sömn, sova själv, dricka kaffe och läsa. En underbart slapp dag som ändå kändes väldigt väldigt meningsfull.


En väldigt ostylad bild, med ful stege och stolhög i bakgrunden och bullpapper med i bild. Fötterna på bordet är det däremot inget fel på, det får man utomhus. Speciellt när det är ett lågt soffbord! ;)


Och så lillprinsen som sov så snällt i vagnen i flera omgångar. Skönt att han också fick frisk luft. Han har haft lite svårt att sova i en stillastående vagn (ibland också en rullande) så jag är tacksam! Tänk att han är sju veckor idag! Kom han inte alldeles nyss? Jag kunde ha gissat tre veckor. Samtidigt som han funnits jämt.... Sådär som alla säger. ;)

Inga kommentarer: