14 november 2014

13. Kolla! Här är en av mina favoritplatser!

Jag tänkte spontant på skogen dit jag går nästan varje förmiddag med barn och hund. Men det är ett lite tråkigt svar. Borde kanske ta mig utanför om inte boxen så i alla fall min lilla mammabubbla.

Sonen får hänga med på ett hörn i alla fall för här blev han till... ;) Den kanske bästa och skönaste veckan hittills i mitt liv på tumanhand med Älsklingen på Kreta.

Nehepp. Hade inga bilder därifrån i datorn och orkar inte hämta och koppla till den externa hårdskivan. Det får bli stranden vid mina föräldrars sommarstuga. Nästan privat fast det har börjat tränga sig på folk från sidorna numera. Då vi var små var det bara vi här. Har alltid tyckt den långgrunda stranden varit jobbig men med litet barn är den perfekt! I sommar måste vi se till att vara där oftare för Noa älskade strandlivet. Då blir det kanske flotte och rutschbana också. Och fler roddturer än i år.


Underbara ljusa sommarnätter! Fotat klockan 23.20 den sjuttonde juli, nästan en hel månad efter sommarsolståndet alltså.

Inga kommentarer: