19 november 2014

Dumprar, pojkar och pannkaka

17. Hepp! Dagens tv-tips!
Är väldigt dålig på tv själv nu för tiden och har inget spännande att tillföra. Förutom när det gäller små ettåringar. Stora maskiner is da shit just nu! Går inte på tv (vad jag vet) utan vi tittar på youtube. Ett stort stort plus för att det är små söta barn som berättar och inte överdrivet entusiastiska vuxna.



18. Ibland retar det mig att…
Män och pojkar kommer undan en hel del sysslor för att de är just det. Pojkar. Det är väl inte så att sn***en är i vägen när man diskar till exempel? Men ingen skugga ska falla på min egen man när det gäller just diskning, för här är det han som sköter det för det mesta. :)

19. Kolla! Det här åt jag idag.



Ugnspannkaka som min ettåriga son tillredde. :) Mer om den senare.

Inga kommentarer: