9 januari 2012

Testat nytt gym



Eftersom jag hittade så många sporrande bilder måste jag fortsätta träningsblogga :)

Idag var jag tillsammans med min kollega och testade ett nytt gym. Det är större än mitt, lite mångsidigare, det har till exempel ett rum med skivstänger som mitt saknar. Men annars tyckte jag det var rörigt, lite opraktiskt placerat för mig och det kändes mer stressigt.

Det var mer folk, och det spelades musik i högtalare samtidigt som en tv-skärm stod på med helt annan musik, ganska onödigt. Dessutom gillar jag folket på mitt hemmagym- lite äldre människor. Dessutom ganska lite personal så jag fick vänta länge på att få åka hem eftersom jag måste byta min provnyckel mot den pant jag lämnat.

Inget större fel på gymmet, det är billigare än mitt, men fördelarna på gamla stället överväger ändå.

Men det viktigaste: Det blev tränat idag också! :)

Inga kommentarer: