4 januari 2013

Nya tider




Förra året hade jag som tema "Healthy new year" på bloggen och det är faktiskt förvånande hur mycket jag faktiskt tränade och skrev om träning. Jag liksom? Nu har jag ett annat fokus. Även om bloggen inte ska handla så mycket om babyn så är det det mycket i mitt liv är inriktat på, inte för att jag ska sluta träna för det, jag har just börjat igen! :)

Samtidigt är det lite som en positiv affirmation: Det här är året jag ska bli mamma! Det finns inga andra alternativ och i den känslan lever jag (eller vi... vi är ju fler, men det här är min blogg). Bannern gjorde jag av två trädgårdsblommor (den rosa köpt i kruka visserligen), en rosa och en ljusblå för rättvisans skull. Och däremellan sparkar vårt lilla pyre. Sen tyckte jag ändå att bilden blev för spretig med så många färger så jag redigerade den. Nu blev det en väldigt blå blogg, men det får väl vara så. En blågg kanske? :)

Känner mig mer på hugget med bloggandet än före julen också så vi ska se vad det blir av den.

Inga kommentarer: