23 oktober 2013

Grå höstdag


Idag är det en lite sämre höstdag, visserligen kring 10 grader varmt men grått, blåsigt och regnigt. Riktigt ruskväder. Lika grått som det shabby chica fågelbrädet utanför fönstret. Då känns det lite extra bra att få öppna ett nytt kaffepaket som heter Sommar.

Idag borde jag få mycket gjort, vilket ledde till att jag plötsligt började storblogga. :) Men vissa saker är såna som jag bara vill slippa. Som t ex den här bilden som har legat öppen i en egen flik som jag nu får stänga. Note to self, färgen jag använde i mitt hår heter Nutrisse creme 7.3 Guldblond från Garnier. Ifall jag vill göra om det när mer gråbeigetristblonda utväxt kommer fram. Ganska samma mörkhetsgrad som min normala hårfärg men glansigare och varmare, en liten dragning mot rött. Nu städa!

Inga kommentarer: