4 maj 2014

25. Kolla! Här är en bild från mitt kök.


Haha, jag erkänner villigt att jag har mina fel och brister, men det här var faktiskt lite komiskt. Vi har den arbetsfördelningen i huset att min man oftast diskar och jag oftast lagar mat. Idag på eftermiddagen diskade han. Jag röjde lite i köket nu ikväll och frågade om det fanns nån orsak till att han inte diskade skålen. "Jag missade den..." Först hade han iofs sett den men diskat nåt annat först, men sen såg han den inte längre. Lite komiskt, jag som har undrat hur tonårssonen kan ha "så dåliga ögon" så ofta. Kanske det är nåt ärftligt? 

Nu fick jag dessutom prickat av ännu en grej från listan med blogginlägg som jag snart borde få klar. Har inte haft lust att visa nån köksbild, det känns som om det inte finns nåt fint att fota. Bilden ovan visar tyvärr när det är "städat". Belamrat var ordet, sa Bull. Och what's up med sladdarna? Tänk att man måste lägga upp en bild i bloggen för att verkligen se hur det ser ut...

Inga kommentarer: