7 juni 2012

We all have our baggage



Dålig blogguppdatering och ingen tid nu heller. Håller på och packar väskan för morgondagens resa till Köpenhamn. Adresstaggen på bilden ska jag hänga på också. Vår nya limegröna resväska är lätt att hitta bland alla svarta, men hon är ändå kul att ha med.

Hoppas blogga mer därifrån med nya fräscha foton. Tyvärr verkar det inte vara så mycket mer sommar där heller, 16-17 grader har jag läst om.

På träningsfronten inte så mycket nytt. Jag har slarvat lite på sistone och haft problem med fötterna. Men idag var jag på gymmet (cyklade dit så jag slapp värma upp med löpning) och det var sååå skönt för mina axlar och min nacke. Måste bättra mig på den fronten då jag klart och tydligt mår så mycket bättre av det.

Men nu först, KÖPENHAMN! Lite spännande är det, så länge sen jag var där och aldrig ensam. Men jag gick ganska mycket ensam i Rom för några år sen och bodde ett helt år ensam (mer eller mindre) i Stockholm så det ska nog gå bra.

ps. Jag har packat löpkläderna och kollat lämpliga rundor på funbeat, hoppas nu bara att fötterna håller!

1 kommentar:

maria sa...

hur lever livet i köpenhamn?! hoppas resan gick bra!
sv. tack! kändes bra för en gångsskull att fylla år - tog ingen stress och planerade inget vilket resulterade i en oplanerad roadtrip o picnic till nkby! video kommer snart upp! barbie-tårtan fick jag när jag fyllde fyra, då var vi med familjen i amirika :D