6 augusti 2012

Nr 700 och ett löfte


Kära nån, det här är inlägg nummer 700 bara i den här bloggen. Man kan ju fråga sig om jag faktiskt har så mycket att säga. Det blir ännu ett (snabbt) inlägg idag.

På vägen ner till Helsingfors i torsdag stannade vi en kort stund vid det stora shoppingcentret Ideapark. Vårt viktigaste mål var Budgetsport. Haha, jag hade nog inte anat för 10 år sen att sportaffärer skulle vara på min topptrelista över affärer jag besöker.

Jag köpte nya löparstrumpor och dessutom en mössa och tunna handskar. Det här innebär att jag har planer på att springa även när det blivit kallt. Sådär, nu är det nerskrivet och lovat. Jag var ju några gånger redan på vårvintern, men gångerna med snö på marken och vantbehov ryms på ena handen. Nu har jag som mål att komma mig ut åtminstone en gång i veckan året om! Det finns ju dubbar. Och nu som sagt en enkom mössa och dito handskar!

¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤ ¤¤¤

Edit: Och tjolahopp, en timme senare har jag beställt en pulsklocka på nätet. Nu är jag farlig! :) Blev så trött på att stå framför hyllor i en affär och inte veta nånting. Nu har jag letat på nätet och hittat en favorit, som dessutom är snygg och mycket billigare än i en fysisk affär. Så kan det gå.

Inga kommentarer: