1 mars 2014

1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.


Jahapp. Det var nu den så kallade bloggkalendern skulle startas då vi bytt månad. Det var med knapp nöd jag kom ihåg det, men jag klarade del 1 av 31. Thirty to go, svettigt! Visserligen är det här inte en mobilbild utan fotat med surfplattan.  Men det är så nära sanningen vi kommer i min smartphonefria värld.

Noa som kravlar omkring på golvet en sen kväll för några veckor sen. Visar hans värld för tillfället. Fortfarande nattuggla och med snurr kommer man långt, men ack vad han längtar efter att krypa! 

Resten av kalenderrubrikerna hittar ni här så att ni kan börja drömma och längta. :) Nu ska jag svepa ihop några tidsinställda inlägg så jag klarar åtminstone första veckan med äran i behåll. Har ett halvfärdigt inlägg som jag jobbat med i flera dar så det är kanske bra att passa på när lillkillen har somnat lite tidigare en kväll. 


Inga kommentarer: