27 februari 2012

♥ Ellos





Jag har gjort det igen! Lyckad shopping på Ellos. Rea på rean. :)

Det är lite som julafton då man är lite glömsk och inte vet vad som finns i paketet. Det som förvånade mig mest var koftan. Inte att den fanns med, men priset. Blott fem europeiska pengar kostade den. Visserligen är den i akryl, men åtminstone i det här skedet ser den bra ut. De övriga priserna syns på bilden nedan. Det blev mest basplagg denna gång. Jeansen var också en rolig överraskning. Snyggaste och bästa jeansen jag haft på länge. Kastade mig på datorn för att beställa 1-2 par till, men de var slut i min storlek. Nåja, vackert så.


Jag beställde en vit sommarblus (nere till vänster), men den fanns inte på bild. Jag är lite tveksam till vitt, men den blir säkert skön sen att dra på en varm dag då man redan har bränt axlarna eller nåt. Tänk att sånt faktiskt händer. Det känns lite avlägset just nu. :)

Det blev några saker till förutom dessa, men orkade inte lägga ut bilder på allt. Koftan är mitt eget foto, de andra bilderna är från ellos.

Inga kommentarer: