16 april 2011

Mina gyllene skor

Ibland lyckas det! Mitt mål var att köpa nya skor och jag fixade det! Billigt dessutom. Jag har haft tre par vita träningsskor på raken. Går mest med såna under mina många och långa (?) vandringar med hunden. Vitt är inte fräscht i längden... Jag har hunnit använda det senaste paret några veckor nu och det är lite pinsamt. Målet var alltså att köpa svarta.

Ett annat mål var att de inte skulle vara superdyra efter som jag köpte ganska dyra löpskor ifjol. Om jag ska satsa lite mer på löpning nu (läs: sakta joggning) tänkte jag spara de skorna till det.

Eftersom vi inte har Stadium hemma och jag gillar den affären stegade jag dit. Jag såg nästan genast ett par svarat Reebok Easytone med röd prislapp. Provade skon som låg framme. Den passade och var skön! Jag frågade efter paret, fick ett helt nytt par i låda. Provade och slog till. Så enkelt borde det alltid vara!

När jag googlade efter bild såg de väldigt guldiga ut, så upplevde jag dem inte på då jag såg dem "uppifrån". Det är bara folk som ser mig från sidan som kommer att bländas. :)

Den där toninggrejen vet jag inte om jag tror så mycket på, alltid tränar det väl nån liten muskel när man gungar fram, men att jag plötsligt skulle få underbart vackra lår och och fantastiskt fast rumpa har jag inga förhoppningar om. Men skor fick jag ju!

Inga kommentarer: