6 mars 2012

Fyndat Londongung


Vi gick förbi en billig sportaffär på Oxford Street och K ville gå in. Jag blev lite sugen på nya löparskor. Bara för att få ett par i en pigg och glad färg istället för svarta som jag har nu och vita som jag haft förr. Men det fanns såna mängder och ändå inte nåt som passade mig och jag var så trött och sjuk så jag tappade tålamodet. Men K hittade ett par åt sig. Vid utgången, redan utomhus, hade de jättebilliga skor. Där testade jag dessa toning shoes som ska göra underverk åt hållning och en massa muskler. Men de var framförallt sköna att gå i. Man får liksom lite extra skjuts av den där rullningen. Eftersom de kostade 12 pund funderade jag inte så mycket utan köpte dem. K hittade också ett par vita promenadskor, kanske ännu billigare, så vi gick därifrån med fulla kassar.

Nu hemma, när jag googlat lite, har jag insett att de kostar 95 euro på rea i en finsk nätaffär. På en amerikansk sida kostar de 67,90 dollar. Så ännu mer fyndigt blir det.

Jag har två par gungande skor redan från förr, men inga av dem gungar så här mycket. Eller så var jag bara febrig då jag provade. :)

De är kanske inte meningen att löpa i, men jag tror ändå jag ska testa. Jag springer ju så sakta så det knappt märks. :)

Inga kommentarer: