5 mars 2012

Londonshopping

Saker Man Kan Köpa I Den Stora Shoppingstaden....

Fin låda som ska göra det roligare att vara snorig....
Fick inte följa med hem eftersom den tömdes på en kväll. 100 näsdukar, tjosan!


Det blev en del annat också, men det här var vad som först vällde ur väskan. Har en varm mugg lemsip på gång just nu. Jag köpte lemsip i två omgångar, men ändå var det så pass att den första försäljaren spände ögonen i mig och sa "But don't use all att the same time"... :)

Text på näsdukspaketet (fynd! tre till priset av två), "Spread love, not germs". *fniss*

Kände mig lite som en näsduksknarkare- det som skapade mest glädje var saker som gick att snyta sig i. Åh, en bunt servetter, yes! Harrods? Jodå, vi gick på wc och jag stal en halv rulle wc-papper. Slut på ett kick, min näsa var som en öppen kran i lördags. En riktig snordag.

Mer om roligare Londonminnen imorgon eller senare i veckan. :)

2 kommentarer:

Ia sa...

Vad synd att du sku bli sjuk just i London!!! Men du verkar ju ha orkat njuta lite i varje fall. Hoppas snorandet inte förstörde resan helt. Kämpa på!

Fru Tallund sa...

Ja, det var synd. Jag vet inte när jag senast skulle ha varit så sjuk, men på nåt sätt tog jag mig ändå omkring och njöt en hel del, men inte alltid. Vissa ställen vill jag se igen bara för att jag just nu förknippar dem med hur jobbigt allt var.